نوشته‌های نغمه محمدنیا

اینجا چالش هایی که بهش برمیخورم رو مینویسم شاید برای شما هم موثر باشه.

اینجا چالش هایی که بهش برمیخورم رو مینویسم شاید برای شما هم موثر باشه.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بهترین راه پیشگیری از سرقت خودرو + کاملا تضمینی و موثر


بهترین راه پیشگیری از سرقت خودرو 

 

این روزها با افزایش چندباره‌ی قیمت‌های اتومبیل تعداد سارقان نیز افزایش پیدا کرده است. سرقت از خانه و ماشین به یکی از ترس‌های بزرگ ما ایرانی‌ها تبدیل شده است. این روزها نسبت به سال‌های قبل خبر سرقت از خودرو بسیار بیشتر شنیده می‌شود. در این مقاله راهکارهای موثر پیشگیری از سرقت خودرو را بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

روز به روز بر تعداد افرادی که می‌خواهند یک شبه پول هنگفتی به دست آوردند افزوده می‌شود و از طرف دیگر بیکاری و شرایط اقتصادی دشوار و نبودن قانونی سخت‌گیر برای دزدی،  بر تعداد دزدها افزوده است. 

 

بهترین راه پیشگری از سرقت خودرو


در این شرایط ما باید چه کنیم؟ 


شرایط اقتصادی برای همه سخت شده، اگر مالی از دست برود به سختی می‌توان آن را جایگزین کرد پس در این مواقع می‌گوییم: مالت را سفت بچسب...
تنها کاری که باید انجام دهیم پیشگیری از سرقت خودرو و تامین امنیت است. امنیت این روزها مقوله‌ی دردسترسی نیست و برای رسیدن به امنیت باید تلاش کرد. راهکارهای زیر به شما برای رسیدن به امنیت کمک می‌کند. آخرین راهکاری که بررسی می‌کنیم امنیت تضمینی برای خودروی شما به ارمغان می‌آورد.

خوب است بدانیم که آمار سرقت در 5 استان نسبت به بقیه‌ی شهرها بسیار بالاتر است. استان‌های تهران، خراسان رضوی، البرز، خوزستان و اصفهان پر سرقت ترین استان‌ها در سال اخیر بوده اند.


سارقین به کدام ماشین‌ها بیشتر توجه می‌کنند؟


از ساقین بسیار شنیده‌ایم که می‌گویند خانواده‌ی پژو و پراید به راحتی آب خوردن سرقت می‌شود اگر شما خودروی خارجی دارید وضعیتتان کمی بهتر است. اگر صاحب یکی از خودروهای زیر هستید این مقاله را با دقت مطالعه کنید.
سمند
پرشیا
نیسان
پراید
پژو 405

 

 

راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، جلوی دید باشید


برای پیشگیری از سرقت، خودرو را در خیابان‌های امن و حد امکان دارای دوربین پارک کنید. در معابر خلوت و تاریک خودرو را قرار ندهید. همین راهکار ساده جلوی خیلی از سرقت‌ها را می‌گیرد. چون معمولا سارقین در مکان‌های بدون مزاحم کمین می‌کنند.

 

راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، حواستان به سوییچ باشد


آمار سرقت خودرویی که سوییچ روی آن بوده را دارید. وقتی تعداد دزد زیاد شده نباید ماشین را به امان خدا بگذارید. سوییچ را روی ماشین می‌گذارید که درب خانه را باز کنید یا از سوپر وسیله‌ای بخرید و ... می‌آیید و می‌بینید جا تره و بچه نیست. 
سوییچ را روی ماشین گذاشتن و بدتر از آن خودرو را روشن گذاشتن مانند گل به خودی است پس به خودتان خیانت نکنید و حواستان به سوییچ باشد.


راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، اطمینان از درب و شیشه


قبلا از ترک خودرو، درب‌ها و شیشه‌های خودرو را چک کنید. ممکن است یک شیشه پایین مانده باشد یا یک درب کامل بسته نشده باشد و همین توجه سارق را برانگیزد.


راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، وسایل قیمتی


کیف یا شی‌ای را در معرض دید در خودرو قرار ندهید. قرار دادن یک کیف دستی زنانه در خودرو شاید به نظر ما کاری بسیار پیش پا افتاده باشد اما سارق با دیدن کیف ممکن است هزاران فکر درباره‌ی محتویات داخل آن بکند. و به خاطر هیچ و پوچ خودروی شما آسیب ببیند یا سرقت شود.
چندسال پیش خودروی شخصی ما کنار دریاب و یکی از ساحل‌های انزلی به همین صورت صرفا به علت بودن کیف زنانه روی صندلی به سرقت رفت. پس این مورد را جدی بگیرید. 


راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، پارکینگ داشته باشید


در هنگام خرید و اجاره خانه دقت کنید که در محله مناسبی باشد و پارکینگ داشته باشد. اگر بخواهید هر روز خودرو را در کنار خیابان پارک کنید ریسک امنیت خودرو بالا می‌رود.

 

قفل فرمان، قفل پدال، قفل چرخ و ...


این موارد نیز به امنیت کمک می‌کند، سارق به دنبال خودروی بدون دردسر است. اما باید بدانید اگر سارق زمان و مهارت کافی داشه باشد همه‌ی این موارد قابل باز شدن است و تنها اثری بازدارنده برای سارق دارد.

 

راهکار پیشگیری از سرقت خودرو، دزدگیر خودرو


دزدگیر وسیله‌ی خوبی است چون اگر خودرو حساس شود آژیر آن به صدا در می‌آید و اگر فاصله نزدیکی با خودرو داشته باشید از طریق ریموت مطلع می‌شوید. اما دزدگیر هم مانند موارد بالا حکم بازدارندگی دارد. چراکه اگر فاصله‌ی شما تا خودرو زیاد باشد مطلع نمی‌شوید و بدتر از آن این‌که سارق می‌تواند با کشیدن سیم‌ها دزدگیر را از کار بیاندازد و دیگر هیچ مانعی بر سر راهش قرار ندارد.

 

سرقت خودرو

 

ردیاب خودرو، بهترین راهکار پیشگیری از سرقت خودرو


به موردی  رسیدیم که بالاتر قولش را به شما داده بودم. ردیاب خودرو راهکار پیشگیری از سرقت خودرو است. چطور؟ اگر خودرو تکان بخورد یا درب باز شود یا روشن شود ردیاب خودرو کارینا از طرق پیامک و تماس به شما اطلاع می‌دهد.


یعنی شما در هر جای دنیا باشی اگر خودرو حساس شود مطلع می‌شوید و آنگاه یا خودتان میروید یا یک نفر را سراغ ماشین میفرستید. بر فرض که شما متوجه پیامک و تماس ردیاب خودرو نشدید و سارق خودرو را سرقت کرد، از آنجایی که ردیاب به صورت مخفی نصب می‌شود سارق متوجه حضور آن نشده و شما در هر لحظه می‌توانید خودرو را ردیابی کنید کافی است به پلیس اطلاع دهید و موقعیت خودرو را نیز به پلیس بگویید تا خودروی شما را از چنگ سارق در بیاورد و جدای از همه‌ی این‌ها امکان شنود کابین خودرو و خاموش کردن خودرو از راه دور را برای شما فراهم می‌کند.


برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی ردیاب خودرو و خرید به سایت کارینا صنعت فرتاک سر بزنید.
در این مقاله راهکارهای پیشگیری از سرقت خودرو را بررسی کردیم. با توجه به شرایط خودرویتان، یک یا چند مورد از این عوامل را روی خودرو پیاده کنید.

 


کاربرد ردیاب خودرو


ردیاب خودرو قطعه‌ی کوچکی است که داخلش ماژول GPS , GSM است. این قطعه با کمک اتصال به ماهواره ها خودروی ما را ردیابی می‌کند. این روزها ردیاب ها نسبت به قبل امکانات جالب‌تری دارد.
حتما تجربه داشتید یا دیدید که وقتی یک ماشین جدید می‌خرید اولین توصیه‌ی اطرافیان خرید دزدگیر خودرو است با این که دزدگیر صرفا جنبه‌ی بازدارندگی دارد و نه بیشتر. این روزها ردیاب خودرو بین مردم جا باز می‌کند و امنیت را به معنای واقعی برای خودرو به ارمغان می‌آورد . در واقع ساده‌ترین ردیابی که در بازار وجود دارد امنیت بیشتری نسبت به پیشرفته ترین دزدگیر برای خودرو دارد.

 

 

در این مقاله راهکارهای پیشگیری از سرقت را بررسی کردیم. شما برای امنیت خودرویتان از کدام مورد استفاده می‌کنید؟
 

اشتراک

linkedin telegram GooglePlus facebook twitter

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی