نوشته‌های نغمه محمدنیا

اینجا چالش هایی که بهش برمیخورم رو مینویسم شاید برای شما هم موثر باشه.

اینجا چالش هایی که بهش برمیخورم رو مینویسم شاید برای شما هم موثر باشه.

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

اضافه کردن دکمه اشتراک از شبکه‌های اجتماعی در سایت

یکی از مسائل مهمی که برای سایت و وبلاگ عنوان می‌شه، افزایش تعداد بازدید، دنبال کننده و ترافیک ورودی بالاست. برای این کار افراد زیادی باید با صفحه شما برخورد کنن. آسون‌ترین و بهینه‌ترین راه که طبق استاندارد‌های سئو و مورد تایید گوگل هستش؛ امکان اشتراک گذاری (share) در هر مطلبه. 

شما می‌تونین با اضافه کردن امکان اشتراک ‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها وب‌سایتتون رو معرفی کنین. اشتراک گذاری رو به عهده کاربران بذارین، اگه اون‌ها به اندازه کافی از مطلب شما خوششون اومده باشه، مطلبتون رو به اشتراک می‌گذارن.

برای سایت‌هایی که با وردپرس (Wordpress) یا جوملا (Joomla) ساخته شده، افزونه‌های اشتراک زیادی موجوده. ما در این مطلب می‌خوایم بررسی کنیم که چطور این کارو دستی انجام بدین.

در واقع ما می‌خوایم یه همچین چیزی بسازیم:

 

اشتراک گذاری در گوگل‌پلاساشتراک گذاری با توییتراشتراک گذاری با لینکدین اشتراک گذاری با واتساپ اشتراگ گذاری با تلگرام اشتراک گذاری با فیسبوک

 

این روزها با زیادشدن تاثیر شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌ها، وبلاگ‌ و... در زندگی روزمرمون، این نیاز مطرح می‌شه که چطور می‌تونیم از این اپلیکیشن‌ها به هم لینک بدیم یا این‌که چطور امکان برقراری ارتباط افراد با خودمونو تقویت کنیم.

این مورد مخصوصاً برای افرادی مهمه که می‌خوان سربرگ تماس با من رو در وبلاگ یا ویسایشون قرار بدن. در این مطلب بررسی می‌کنیم که لینک ورود به صفحات شخصیمون رو بدست بیاریم و اون‌ها رو در وبلاگ یا دیگر اپلیکیشن‌ها قرار بدیم.  

 اینجا می‌خوایم یه همچین چیزی درست کنیم.

                             توییتر(twitter) اینستاگرام(INSTAGRAM)  لینکدین(linkedin)    طریقه لینک دادن به تلگرام (telegram)

مقایسه کامپوننت، ماژول و پلاگین در جوملا

افراد زیادی عقیده دارن کارکردن با سیستم مدیریت محتوا جوملا سخته اما اگر با افزونه‌ها و کارکردشون آشنا باشیم خیلی ساده‌تر می‌تونیم از این cms استفاده کنیم.

سیستم مدیریت محتوا جوملا از پنج افزونه تشکیل میشه:

                کامپوننت _ ماژول _ پلاگین _ قالب _ زبان _ پکیج

 

سوالی که برای خیلی‌ها ایجاد میشه تفاوت بین سه افزونه کامپوننت، ماژول و پلاگین است. که در این مطلب این سه افزونه رو بررسی خواهیم کرد.

 

معرفی کامپوننت و ماژول و پلاگین در جوملا


 

 

تا حالا چند بار پیش اومده کاری رو که می‌خواستین نکردین یا طرف چیزی که دوست داشتین نرفتین، فقط به این دلیل که به قدر کافی خودتون رو باور نداشتین؟

 خیلی‌ها نمی‌تونن توانایی‌های خودشون رو باور کنن، چون دیگران اون‌ها را باور ندارن. ولی همونطور که الینور روزوِلت، استادانه بیان کرده‌ :

'"هیچ کس نمی‌تواند حس حقارت و ناتوانی را به شما القا کند، مگر این که خودتان با او موافق باشید. ''


می‌خواهیم با هم بررسی ‌کنیم که چطور هرکس با زبان بدن خود ‌می‌تونه اعتماد به نفسش رو در دست بگیره تا هروقت که خواست بتونه ازش استفاده کنه.

معجون اعتماد به نفس

خودباوری یا اعتمادبه‌نفس شرایط روحیه که شخص بخاطر تجربه‌های‌قبلی، به توانایی‌ها و استعدادهایش در انجام کاری بطور موفقیت‌آمیز اعتماد و باور داره. خصوصیت داشتن اعتمادِ به خویشتن نقش حیاتی در توسعه و پیشرفت و موفقیت‌ ایفا می‌کنه. همون طور که میدونین اعتمادبه‌نفس در روابط، موقعیت کاری،سخنرانی، کارآفرینی و...تاثیر شگرفی دارد.

در این مطلب ابتدا علائم ایجاد خودباوری رو بررسی میکنیم سپس بهتون یاد میدم چطور در طول دوهفته اعتمادبه‌نفستون تقویت و تبدیل به ابزار دستتون بشه!


معجون اعتماد به نفس

پیدا کردن یه ایده جذاب و منحصر به فرد همیشه سخت ترین قسمت هدیه دادنه مخصوصا وقتی شخص مورد نظر برات خیلی عزیز و مهم باشه. 

من  اینجا چند تا ایده باحال برای هدیه رو معرفی می کنم . هدیه هایی که گرون قیمت نیستند اما ارزش بالایی برای عزیزانمون دارن. اگه فرصت کافی برای تهیه هدیه ندارید و یا میخواهید از راه دور عزیزانتون رو سوپرایز کنید این مطلبو بخونید.


ایده های باحال برای هدیه و سوپرایز